גלעד שרון יתמודד בליכוד: "מקווה להגיע לעמדות מפתח"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on גלעד שרון יתמודד בליכוד: "מקווה להגיע לעמדות מפתח"

    גלעד שרון בריאיון ל'קול חי': "בנגב יש אנרכיה, אין משילות. בתקופת הליכוד לא עשו מספיק, אבל המצב היום הרבה יותר גרוע כי הם מקבלים רוח גבית מהממשלה. אני מתכוון לרוץ למרחקים ארוכים בפוליטיקה ומקווה להגיע לעמדות מפתח"

    צילום: פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון שוחח הבוקר (חמישי) עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע על רקע כוונתו להתמודד בבחירות הקרובות במפלגת הליכוד. "אני בהחלט מתכוון להתמודד בפריימריז של הליכוד על מנת להבחר לכנסת במקום כמה שיותר גבוה. אני מקווה שהממשלה הזו שתלויה באחים המוסלמים תיפול מהר", אמר שרון.

    הוא סיפר: "אבי הקים את הליכוד ב-73 אחרי שנדחק מהצבא. הוא הבין שכדי להחליף את השלטון חייבים לקחת את כל רסיסי המפלגות של אז, לאחד אותן וכך להחליף את השלטון. מה שאכן קרה ארבע שנים אחרי ב-77".

    הוא התייחס למחלוקת שהייתה לאביו עם נתניהו: "העניינים אישיים הם לא חזות הכל. יש לנו משימה משותפת שהליכוד יחזור לשלטון והממשלה המסוכנת הזו תרד".

    הוא התייחס לכוונה ראש הממשלה לשעבר נתניהו לפני כשנה להקים ממשלה בתמיכת רע"מ: "ביום שרצו שמועות כאלה, אני עליתי לרדיו ואמרתי שאסור שתהיה ממשלה כזו. אני לא אקבל ממשלה עם האחים המוסלמים. זה לא יקרה. לא אאפשר את זה גם אם אני אהיה האצבע האחרונה ואני לא מאמין שנתניהו יאפשר את זה. תראו מה קורה בהר הבית, שורפים את דגלי ישראל ומניפים את דגלי החמאס ואשף. יש אנרכיה בארץ".

    לדבריו "אנחנו באזור אלים עם כבוד לכוח. כשמתקפלים בפני הטרור והלאומנות הם לא מתרצים אלא רק מכים חזק יותר. את התמונות המבישות מהר הבית ממשלה בישראל לא יכולה לאפשר. זו בושה.

    "בנגב יש אנרכיה, אין משילות. מערכת חוקים נפרדת ללא יהודים. השתלטות על אדמות מדינה, חוקי התנועה הם המלצה, בנייה ללא היתר. מה שקורה בדרום קורה גם בערים המעורבות. בוודאי ערה עוצרים מכוניות כשהטרור מרים את ראשו. בתקופת הליכוד לא עשו מספיק, אבל המצב היום הרבה יותר גרוע כי הם מקבלים רוח גבית מהממשלה. אני מתכוון לרוץ למרחקים ארוכים בפוליטיקה ומקווה להגיע לעמדות מפתח".



    1 תגובות

    מיין תגובות